Sanneke-in-Finland.reismee.nl

Live vanuit Russia

Hellow hellow daar Belgica... Heb hier eindelijk een internetverbinding kunnen vinden. Ik zit momenteel in St Petersburg. Het vertrek was best spannend. In Helsinki vertrokken wemet 4 Spanjaarden, een Duitse, een Zwitse en deze Belg. In de trein vollen bak control, niet normaal. Ze zijn wel zeker 5 keer komen controleren. Het is hier echt geweldig. Zowel Moskou en St Petersburg is zeker de moeite waard. Een groot verschil. We hebben ookdikke sjans met het weer. Morgen vertrekken we rond 14u terug naar Helsinki. Ik ga het hierbij laten want veel tijd heb ik niet. De rest is voor later. Groetjes vanuit Russia... BTW, mijn motto is geen nieuws is goed nieuws. Ik kan hier mijn gsm niet gebruiken dus weet maar dat alles in orde is.

Reacties

Reacties

Marijke

Oke dan zijn wij gerust vanuit het thuisfront in den Harittu :-D Amusseer je nog en tot de woensdag!!!

Caro

Go Sanne!!! Slaagt der is een straf glaske voor mij achterover he ;) nasdrovje (ofzoiet :p)
greetz x

Jorg

Ik zit hier met drie Russen tesamen, heb ze verteld over jouw tripje naar Moskou en St Petersburg. Kan je wat foto's op het net zetten om ze te laten zien ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!