Sanneke-in-Finland.reismee.nl

Zonnige groetjes vanuit Finland...

Jaaa hier nog eens wat nieuws. De meeste kunnen het moeilijk geloven maar t'is toch waar. Het is zomersterrasjesweer in Turku. Heb vandaag zelfs met mijn bikini in de zon gelegen. t'Was ook veelte heet om naar de sauna te gaan. Het weekend is weer voorbij gevlogen. De tijd staat hier echt niet stil en ik ga nog héél wat tijd tekort komen. Volgende week woensdag vertrekt bibi naar de russen om daar de boel wat onveilig te maken. Normaal had ik nu in Rusland gezeten maar aangezien ze de trip hebben moeten cancellen ga ik wat later. De trip gaat eerst naar Moskou en later ook naar St Petersburg. De visum is ondertussen ook in de maak. Als we terugkomen pakken we Tallin en Riga er ook nog even bij en dan is't welletjes geweest. Dus het gaat héél normaal zijn als jullie vanaf de 13de niets meer van mij gaan horen. Maar dat maak ik later dan wel weer goed met foto's en bla bla bla... Dat voor de komende weken.

De komende dagen zal ik me wat meer met de school moeten bezig houden. Aangezien de tijd hier begint te korten. Ben erg content met mijn examenrooster. Dat hebben ze daar in Lier weer goed gefixt. Verder gaat hier alles goed. Alles gaat zijn gewone gangetje. Alli, ben er weer mee weg. kiitos!

Reacties

Reacties

Caroline

Hoi Sanne,

t lijkt me daar echt allemaal wel super fijn...klinkt echt goed!
Geniet er nog van,
en tot binnenkort!
Groetjes
XXX

Caroline

ps.
hier is t ook heeel mooi weer deze week..echt heerlijk!
Rond de 26 graden!!!
Hopelijk is dat nog als je terug keert naar ons belgenlandje....
Hoeveel graden ist daar nu ongeveer? Greetsss...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!