Sanneke-in-Finland.reismee.nl

Let's go to Russia...

Morgen vertrek ik met Anna en Isaac met de studentenorganisatie Bair Travels naar Rusland. Werd dat tijd, normaal had ik allang terug moeten zijn. Maar omdat ze de trip van 29 april gecanceld hebben, vertrek ik morgen. Heb net mijn valieske gemaakt. En ben er helemaal klaar voor. Let's go to Russia!We vertrekken morgen 18u30 in Helsinki met de nachttrein. Woensdagmorgen komen we in Moskou aan. Daar zullen we een volledige dag blijven. 's Avonds reizen we verder naar St Petersburg. Het zal een drukke week worden, maar het moet wel een mooie afsluiter zijn van mijn Erasmus. Dus deze week zalhet op deze webblog wat stil leven zijn.Die schade zal later nog wel eens inhalen. Deze week was't weer goed drukskes geweest hier in Turku. Veelvoor't school gewerkt, tussendoor nog'ns weggeweest.Ik heb zaterdag na de middaglanguit op het strand gelegen in mijn bikini. Hoe is dat mogelijk, en jullie maar denken dat het hier in Finland zo koud is
Cool
. Zo ik ga weer. K'ga zo mijn bed inkruipen. Slaapwel en toat later xxx

Reacties

Reacties

niels

Veel plezier daar in Rusland lieverd.
Dikke zoen
Love ya!

Stefanie

Amai, naast Finland nog eens Rusland... Straks wilde ni meer naar België terugkomen :-) Hier is het nochtans ook héél mooi weer (en dus ook bijna examens!).

Allez laat maar iets weten als ge terug thuis zijt, dan kom ik nog wel eens met Danny langs

Veel plezier nog ! xxx

Alex

nondeju, trek een paar schoon foto's en amuseerd og ginds

Sarah

Hey meid!!

amai ge hed het daar precies goed naar u zin :-)
Ge ziet er ook echt goed uit.
Wnn kom je eigenlijk terug?
Ik wou al heel vaak schrijve, ma het kwam er nooit van.

Amuseer u nog en als ge hier zijt gaan we ook ns een feestje bouwe eh

dikke kus

riet

ahhhh sanneke,
geniet van je laatste dagen ginds!
wa zul je moeten aklimatiseren jong!!!
groetjes,riet.

riet

ahhhh sanneke,
geniet van de laatste dagen ginds!
wa zal je moeten aklimatiseren jong!!!
groetjes,riet.

Moeti

Fijn dat alles zo goed gaat en dat het de moeite is daar in Rusland maar k zal blij zijn als het Vrijdag avond is en Spooky ook groetjes moeti

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!