Sanneke-in-Finland.reismee.nl

Op stap met de fati en de moeti...

Hier nog eens wat nieuws vanuit Finland. Het wasff stil leven opdeze blog, maar nu zijn we er weer.Defati en de moeti zijn hier geweest. Ben ze afgelopen woensdagna mijn stagegaan oppikken in Helsinki. Donderdag zijn we de tot de late namiddag in Helsinki gebleven. Véél rondgewandeld (ze konden mij niet volgen) en ook véél gezien. Moesthet ook net lukken dat de president van Polen daar aankwam.Een zekere Lech Kaczynski. Die hadden natuurlijk geweten dat wij daar waren ;). s'Avonds zijn we vanuit Turku de boot opgegaan richting Stockholm.Het was een tocht van 8u. Ideaal om s'nachts te doen. Dagje Stockholm was zeker de moeite, moet je zeker gedaan hebben als je de kans hebt.Het was wel ne hele lange en vermoeiende dag geweest. Vooral voor m'n ouders. Ze hebben toch wel een beetje afgezien met mij denk ik (ze konden me weer niet volgen).Het weekend hebben we het maar kalmer aan gedaan. We zijnzaterdag naar Naantali geweest. Zijn we op het muumineilandgeweest.Voor diegene die de muumi's niet kennen, kijk dan even bij de foto's. Misschien komen de herinneringen van vroeger wel naar boven. s'Namiddags zijn we naar de sauna geweest. Het was eigenlijk de bedoeling om eerst goed te zweten in de sauna en daarna een frisse duik te nemen in de zee. Ik heb me eraan kunnen houden. Maar die andere twee zagen dat niet zo zitten toen ze voelde hoe koud het was. Je had dat moeten zien... Zo gek waren ze dan toch niet. s'Avonds zijn we gaan poepchinezen. Njammie njammie, maar babi pangang kende ze daar niet. En België trouwens ook niet. Hehe die chinezen, zijn altijd supervriendelijk en grappig.Voor de rest was het wel gezellig geweest.Heb zenaar de trein gebracht.Het is weer ff gedaan met profiteren. Maar ze hebben me een voorraad snoep en Belgisch eten meegegeven. En ons Rieteke had ook een overlevingspakketje meegeven:) (Kiitos kiitos!) Een schoendoos vol lekkers. Ik ga hier echt nog mogen vreten wil ik al dat snoep hieropkrijgen. Maar dat zal wel geen probleem zijn. Zo, ik ga mijn foto's nog even op de blog zetten en dan hoor je later nog wel wat. Groetjes vanuit Finland! xxx

Reacties

Reacties

riet

hej sanne!
dat zal wel leuk geweest zijn met vader en moeder!
uwe tijd kort op, haal het onderste uit de kan!
spookie kent me nou zulle!!
dikke goeiedag, riet en de rest van ras! doei!!!

moeti

Ha die Sanne ,ben je al bekomen van de gezellige dagen en gaat het dagelijkse werk weer gewoon door? Wij hebben leuke dagen gehad en we hebben er van genoten ook omdat je het zo naar je zin hebt, ook veel gezien in die dagen het was de moeite waard ,vond je reactie wel leuk over t lekkerste wat ik mee had gebracht nou hier is alles weer als vanouds ben alweer wezen werken de directeur en magda waren zeer benieuwd hoe je het maakte ze vroegen of je nog van plan was om naar huis te komen ,nou ik ga ermee stoppen groetjes en tot v d week doeiiiiiiii

riet

Dag sanne,
stage gedaan?
vul je laatste weken mar goed in, nu ben je daar, en moet je meepikken wat er nog mee te pikken valt!
gelijk hebde, ge gaat nie elke vijfgoed naar Finland!
amussement en dikke goeiedag!!! groeten van hier!
riet.

Sanne

Jaja stage zit erop!!! Ik ga het straks vieren want het is hier VAPPU... Zal hier later nog wel eens op ingaan, heb het nu veel te druk. Vandaag 26graden gehad... T'is hier gewoon vele beter als in Belgiek. Hyvaa Vappu... Kippis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!